پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215779
۲۰ ميليارد تومان اعتبار توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي چهارمحال و بختياري اختصاص يافت
تاریخ انتشار : 1395/05/12 17:02:56
نمایش : 1145
معاون استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در طول ۲ تا ۳ سال گذشته بيش از ۲۰ ميليارد تومان اعتبار به توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي استان اختصاص يافته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، خدابخش مرادي ظهر امروز در آئين بدرقه ورزشکاران المپيکي استان با اشاره به ضرورت حمايت از ورزشکاران اظهار داشت: وظيفه هيئت‌هاي ورزشي در کنار ساماندهي امور ورزش جذب اسپانسر است که در اين حوزه ضعيف عمل شده است.

وي افزود: يکي از دلايل تشکيل هيئت‌ها، تشکل‌ها و سازمان‌ها همفکري و مشارکت در راستاي استفاده از منابع غيردولتي است.

معاون سياسي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه امروزه المپيک تنها يک صحنه ورزشي نيست، بيان کرد: المپيک نماد و صحنه آوردگاه فرهنگ، ارزش‌ها، تمدن، مليت و هويت ملي بازيگراني است که به اين صحنه وارد مي‌شوند.

مرادي با بيان اينکه در المپيک برخي از ورزشکاران در برابر ورزشکاران اسرائيل حاضر به مبارزه نمي‌شوند، تصريح کرد: اين حرکت سياست ديپلماتيک ورزشکار ما را در عرصه‌ جهاني به نمايش مي‌گذارد.

وي در خطاب به ورزشکاران المپيکي استان خاطرنشان کرد: امروز جوانان به دنبال الگوگيري و نمادسازي هستند که شما به عنوان الگوي اين جوانان هستيد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري با تبريک به ورزشکاران المپيکي استان تصريح کرد: شما افتخارآفريناني هستيد که افق ديدتان تنها به آسيا ختم نشده و دست‌يابي به مقام‌هاي جهاني را هدف خود قرار داده‌ايد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html